تولید محتوای متنی یکی از اساسیترین و کلیدیترین شکلهای تولید محتوا به شمار میآید.
در نگاه اول، ممکن است تولید محتوای متنی را معادل نوشتن برای وبلاگ یا انتشار جزوه و مقاله بدانید، اما حقیقت این است که بیشتر انواع و فرمتهای محتوا به نوعی به متن نیاز دارند.
انواع محتوا متنی
1.بلاگ
2.صفحات اصلی سایت
3.رپورتاژ
4.تولید محتوا متنی برای شبکه های اجتماعی
5.سناریو نویسی
حتی اگر تمرکز اصلی شما بر بازاریابی ویدئویی باشد و بخواهید یک کلیپ حرفهای تولید کنید، ابتدا به یک سناریوی قوی و جذاب نیاز دارید تا تأثیرگذاری و بازخورد ویدئوهایتان به حداکثر برسد.
داشتن یک سناریوی خوب به شما کمک میکند برنامهریزی منسجمتری داشته باشید و فرآیند تولید را با نظم و هماهنگی بیشتری پیش ببرید.فعالان شبکه های اجتماعی هم نمیتوانند از زیر بار محتوای متنی شانه خالی کنند. از توییتنویسی در توییتر تا کپشننویسی در اینستاگرام، مصداقهای تولید محتوای متنی هستند و کسی که در متن نویسی قویتر باشد، میتواند تأثیر عمیقتری روی مخاطبان خود بگذارد.
تولید محتوای متنی، آگاهی افراد را از برند بالا برده و سبب افزایش فروش محصولات و خدمات یک شرکت، می شود.
مزیت های تولیدمحتوا متنی
•جذب مخاطبان بالا از اینترنت
•جذب مشتریان بالقوه
•بهبود برندینگ
•بهبود محتواهای صوتی و تصویری
•جلب اعتماد مشتریان
•بازاریابی موثر
سایر فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ هم به نوعی با متن و تولید محتوای متنی در ارتباط هستند. از تنظیم متن ایمیل برای ایمیل مارکتینگ گرفته تا تهیه رپورتاژ آگهی در یک پروژه بازاریابی محتوا.
تولید محتوای متنی جزو جدانشدنی کسبوکارها و افراد حاضر در اینترنت است و نمیتوان مزایای زیاد آن را دست کم گرفت. تولید محتوا متنی را جدی بگیرید تمام برندهای مطرح در سایت ها و صفحات مجازی خود برای حفظ نام برند داری تولید محتوا متنی حرفه ای میباشند.