لینکدین

امروزه بیشتر افراد در کشورهای مختلف مخصوصا ایران از طریق پلتفرم لینکدین اقدام به معرفی کسب و کار خود و پیدا کردن شغل یا نیروی مورد نیاز خود می‌کنند به همین دلیل اگر شما دارای اکانت در این شبکه هستید لازم است تا توسط یک تیم ماهر اقدام به مدیریت آن نمایید.

روناکینو

بدیهی است که امروزه  کسب و کارها برای رونق گرفتن، پیشرفت، دیده شدن و همچنین معرفی بهتر خود به مشتریان و افراد علاقه مند به حوزه کسب و کار آنها نیاز به یک بستر مناسب دارند که لینکدین برای مدیران کسب و کارها و افراد متخصص آن را فراهم کرده است. از این رو تبلیغات، بازاریابی و برندینگ در چنین فضای حرفه ای و تخصصی کار هرکسی نیست و نیازمند تجربه و مهارت های خاص در مدیریت، تولید محتوا، بازاریابی، برندینگ و مشاوره تخصصی است که به همین علت مدیریت اکانت لینکدین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ادمین لینکدین

به شخصی که فرایند مدیریت و نظارت بر صفحه لینکدین را انجام میدهد ادمین لینکدین یا مدیریت لینکدین می گویند. هدف از انجام ادمینی linkedin تعامل بیشتر با مخاطب، انتشار محتوای با کیفیت بالا، پشتیبانی و تحلیل داده های موجود در صفحه لینکدین است.

وظایف ادمین لینکدین:

مدیریت صفحه

منظور از مدیریت صفحه مجموعه فرایندی است که در داخل صفحه صورت میگیرد مثل: انتشار مرتب محتوا، بروزرسانی پروفایل و پاسخگویی به پیام های کاربران.

تولید محتوا

نوشتن مقاله و پست های مرتبط با کسب و کار شما از دیگر وظایف ادمین لینکدین است. ادمین لینکدین باید برای محتوای شما عکس مناسب هم انتخاب کند علاوه بر آن برای جذب بیشتر توجه می تواند ویدیو های جذاب هم در صفحه لینکدین قرار دهد.

ایجاد ارتباط

ایجاد ارتباط با افراد بزرگ در کسب و کار شما برای تجارت از دیگر وظایف ادمین لینکدین است. او میتواند با تعامل در گروه های تخصصی این کار را انجام دهد.

امنیت

محافظت از اطلاعات شرکت یا شخص جزو وظایف در مدیریت لینکدین است.

آموزش

آموزش افراد شرکت برای کار با فضای لینکدین
امروزه با افزایش تکنولوژی و ارتباطات رقابت در بازار کار جهانی نیز افزایش‌یافته است و افراد جهت معرفی حرفه، تخصص و یا خدمات خود نیاز به دیده‌شدن، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با افراد حرفه‌ای دارند.

مزایای استفاده از خدمات مدیریت لینکدین و افزایش بهره‌وری

پشتیبانی لینکدین به‌طور حرفه‌ای می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد و اعتبار کسب‌وکار شما داشته باشد. زمانی که این مسئولیت به دست یک تیم حرفه‌ای سپرده شود، صفحه لینکدین شما به بستر قدرتمندی برای جذب مخاطبان و تقویت برند تبدیل می‌شود. این تیم، با دانش و تجربه خود، برنامه‌ریزی دقیقی برای انتشار محتوای مناسب، تعامل با مخاطبان و استفاده از داده‌ها برای بهبود عملکرد ایجاد می‌کند. همچنین، از طریق بهینه‌سازی نرخ تبدیل، تیم می‌تواند استراتژی‌هایی را پیاده‌سازی کند که باعث افزایش کیفیت تعاملات و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان فعلی ‌شود.
در مقابل، زمانی که صفحه لینکدین به صورت غیرحرفه‌ای یا توسط افرادی بدون تجربه و تخصص مدیریت شود، نه تنها نتایج قابل‌توجهی به دست نمی‌آید، بلکه امکان دارد اعتبار برند نیز تحت تأثیر قرار گیرد. انتشار پست‌های بی‌هدف، نبود استراتژی منظم و عدم توجه به بازخوردهای مخاطبان می‌تواند به‌جای تقویت، به ضعف برند منجر شود و حتی باعث از دست رفتن مخاطبان حرفه‌ای و باارزش شود.